OFERTA ADT Vision & Advertising w Gorzowie Wielkopolskim

 

 

Przewaga reklamy w autobusach nad innymi formami reklam, wiąże się ze specyficzną, bo przymusową sytuacją w jakiej znajduje się pasażer. Jest on ograniczony zarówno przestrzennie, jak i czasowo. Ciężko mu wygenerować odpowiednią ilość koncentracji aby skupić się np. na lekturze książki, instynktownie też unika kontaktu wzrokowego z innymi współpasażerami. Chcąc zabić czas szuka czegoś, co przyciągnie jego wzrok. Więc jaka alternatywa: „podziwianie” szarych widoków za oknem, czy też kolorowych przekazów multimedialnych reklamy ?

 

Statystycznie

- częstotliwość emisji średnio co 3 - 5  minut,

- czas emisji – 7 dni (do 20 godzin dziennie plus linie nocne), 10.000 emisji dziennie

– 70.000 pasażerów dziennie korzysta z usług MZK (dane uzyskano dzięki uprzejmości MZK).  Zakładając, że chociaż połowa z pasażerów zainteresuje się spotem, koszt dotarcia jednostkowego wyniesie około 0,02 -0,04gr na pasażera.

 

Rosnące ceny paliw i wszechobecne korki sprawiają, że dla wielu z nas podróż do pracy własnym autem staje się zbyt droga. Dlatego coraz częściej wybieramy transport publiczny.
Z analiz firmy badawczej Euro RSCG wynika, że 50% pracujących Polaków dojeżdża do pracy komunikacją miejską,

34 % decyduje się na własny samochód, a pozostali preferują bardziej ekonomiczne opcje. 10 % z nas chodzi do pracy pieszo, a 6 % wybiera rower.
 

Jesteśmy po to, abyś zawsze był o krok przed konkurencją, aby wizerunek Twojej firmy budził zaufanie i na stałe zagościł w świadomości odbiorcy.

 

Stare polskie przysłowie mówi: „Jak Cię widzą , tak Cię piszą”.